115 MULTIJET EURO 5
Opcioni më ekonomik dhe ekologjik: i përsosur për mallra të lehta dhe të rënda, në udhëtime urbane të shkurtra dhe mesatare dhe esktra urbane.
Midis kostove më të mira që konkurrojnë në kategorinë e tij
Sfida e madhe e çdo pune qëndron në uljen e kostove, maksimizimin e rezultateve dhe kurrë kompromis në cilësi. Për këtë arsye, Ducato është projektuar për të garantuar fleksibilitet, një ngarkesë të lartë dhe efikasitet maksimal.
Më ekonomikë, më eko-miqësor, performancë më të mirë
Ducato është i disponueshëm me 4 motorë Euro 5+ në opcionet e fuqisë me 115, 130, 150 dhe 180 KF, që të jeni gjithnjë të sigurt për performancën që i përshtatet më mirë nevojave tuaja të transportit.
MultiJet II
Kjo është gjenerata e re e motorëve multixhet: një sistem inovativ ushqimi të karburantit me injeksione më të shpejta, i aftë për injeksione të shumfishta në sekuencë të shpejtë – deri në 8 për cikël – duke optimizuar djegien për fuqi të shtuar dhe emetime ndotëse të reduktuara në minimum nivele më të ulta zhurme.
Këta motorë janë edhe më të lehtë, me kapacitet të optimizuar, falë:
Të disponueshëm në opcionet e fuqisë me 115, 130 dhe 150 KF.
Opcioni më ekonomik dhe ekologjik: i përsosur për mallra të lehta dhe të rënda, në udhëtime urbane të shkurtra dhe mesatare dhe esktra urbane.
Zhvendosja: 1956 cc
Fuqia maks.: 115 HP/85 kW at 3700 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 280 Nm at 1500 xhpm
– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me turbo dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I lehtë dhe ekonomik: vetëm 180 kg, për konsumit më të ulët të karburantit dhe kapacitet më të lartë të garantuar.
– Kuti shpejtësie me 5-shpejtësi.
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.
Shpejtësa maksimale: 140-150 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 6.3 -6.8 l/km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 165 – 179 g/km (në varësi të modelit dhe versionit)
Fleksibilitet, ngarje e lehtë dhe përshpejtim optimal, edhe me ngarkesa të rënda: motori ideal për përdorim të shumëllojshëm në të gjitha rrethanat.
Zhvendosja: 2287 cc
Fuqia maks.: 130 HP/96 kW at 3600 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 320 Nm at 1800 xhpm
– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me turbo dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I disponueshëm me sistemin Start&Stop sipas kërkesës.
– Kosto të vazhdueshme më të ulta, performancë e shkëlqyer dhe produktivitet
– Emetime të ulta: sistem me RGSh/EGR (Riqarkullim i Gasit të Shkarkuar) valvul dhe Motor DC Motor për riqarkullim pjesor të gasrave të djegur.
– kuti manuale shpejtësie me 6 marshe.
- I disponueshëm edhe me kutinë e robotizuar të shpejtësisë Comfort-Matic
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.
Shpejtësa maksimale: 145-155 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 5.8 – 7.1 l/100km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 153-186 g/km (në varësi të modelit dhe versionit)
Më shumë fuqi dhe më shumë xhiro për minutë për reagim të menjëhershëm dhe performancë mahnitëse, duke ofruar ekuilibrin optimal të fuqisë dhe konsumit të karburantit, së bashku me emetime të reduktuara.
Fuqia maks.: 148 HP/109 kW at 3600 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 350 Nm at 1500 xhpm
– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me kompresor turbo gjeometrik të ndryshueshëm dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I disponueshëm me sistemin Start&Stop sipas kërkesës.
– Emetime të ulta: sistem me RGSh/EGR (Riqarkullim i Gasit të Shkarkuar) valvul dhe Motor DC Motor për riqarkullim pjesor të gasrave të djegur të krahasueshëm me atë të 130 MultiJet
– kuti manuale shpejtësie me 6 marshe.
- I disponueshëm edhe me kutinë e robotizuar të shpejtësisë Comfort-Matic .
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.
Shpejtësa maksimale: 152-162 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 6.2 – 7.1 l/100km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 164-186 g/km (në varësi të modelit dhe versionit)
Motori më i fuqishëm me katër cilindra në fushë, duke ofruar performancën më të lartë në kategorinë e tij. Fleksibilitet, rehati në ngarje, produktivitet, punim pa zhurmë, me mjaft fuqi për të gjitha përdorimet.
Zhvendosja: 2287 cc
Fuqia maks.: 148 HP/109 kW at 3600 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 350 Nm at 1500 xhpm
– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me kompresor turbo gjeometrik të ndryshueshëm dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I disponueshëm me sistemin Start&Stop sipas kërkesës.
– Emetime të ulta: sistem me RGSh/EGR (Riqarkullim i Gasit të Shkarkuar) valvul dhe Motor DC Motor për riqarkullim pjesor të gasrave të djegur të krahasueshëm me atë të 130 MultiJet
– kuti manuale shpejtësie me 6 marshe.
- I disponueshëm edhe me kutinë e robotizuar të shpejtësisë Comfort-Matic .
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.
Shpejtësa maksimale: 152-162 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 6.2 – 7.1 l/100km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 164-186 g/km (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsum i ulët dhe kosto të vazhdueshme të reduktuara
Konsumin më të ulët në klasën e vet
Vetëm 5,8 l/100 km me 130 MultiJet Euro 5+ (interaks i shkurtër tavan standard tavan i ulët tavan 26q në cikle të kombinuara), për kursime rekord
– konsum 15% në ciklin e kombinuar me Start&Stop
Intervalet e shërbimit deri nw 48.000km me motorwt MultiJet II Euro 5 +
Cx – koeficient i penetrimit të ajrit – 0.31, një nga më të mirët në klasin e tij për performancë më të mirë dhe konsum më të pakët të energjisë
Treguesi i Ndërrimit të Marsheve
Sugjeron kur të ndërroni marshin për përdorim optimal të motorit, duke siguruar kursime të menjëhershme në aspektin e kostove.
START&STOP
Aparati që fik automatikisht motorin kurdo që automjeti ngadalësohet në trafik, kur marshi është vendosur në neutral.
Të gjitha funksionet që garantojnë rehati dhe siguri në makinë mbeten aktive (kontrolli i klimës, radio, fshirëset e xhamave). I disponueshëm në motorët MultiJet 130 dhe 150 HP.
KUTIA E SHPEJTËSISE COMFORT-MATIC
Efikasiteti i një marshi manual me rehatinë e atij automatik
Kuti e robotizuar automatike e shpejtësisë me 6 marshe plus indietro.
Përmirëson performancën
ul konsumin
e bën ngarjen më pak të lodhshme, veçanërisht në udhëtimet me trafik të rënduar
Çelësi UP e bën ngarjen edhe më të sigurtë, nëse automjeti është plotësisht i ngarkuar dhe po udhëton në terren të vështirë
Parandalon ndërrimin e gabuar të marsheve
Mund të shijoni zgjedhjen e tre mënyrave të operimit:
automatik për ngarje normale.
automatik UP për manovrimin e pjerrësive me ngarkesë të plotë.
manual për ngarje plotësisht të personalizuar.
për të garantuar efikasitet maksimal me ngarkesë të plotë ose tatëpjetë, përdorni çelësin UP, i cili optimizion ndërrimin e marsheve dhe ofron më shumë shtytje ose frenim të motorit në varësi të rrethanave.
*I disponueshëm në 130 MultiJet, 150 MultiJet dhe 180 MultiJet .
Rrezik më i vogël dëmtimi do të thotë më shumë kohë dhe para të kursyera. Ducato është projektuar për të minimizuar rrezikun e dëmtimit dhe për të rritur produktivitetin tuaj.