Ducato Passenger Transport

EFIKASITET

Midis kostove më të mira që konkurrojnë në kategorinë e tij

EFIKASITET

Midis kostove më të mira që konkurrojnë në kategorinë e tij

Sfida e madhe e çdo punë qëndron në uljen e kostove, maksimizimin e rezultateve dhe mos komprometimin e cilësinë në asnjë rast. Për këtë arsye, New Ducato është projektuar për të siguruar fleksibilitet, ngarkesë të lartë me fitim dhe efikasitet maksimal.

Në sajë të një mori karakteristikash, kapacitet dhe prakticiteti janë përmirësuar më tej.
Dyert e pasme janë projektuar për të shfrytëzuar çdo centimeter katror hapësirë në dispozicion për ngarkimin, ndërsa dyert anësore hapur jashtëzakonisht shumë lehtë.
Brenda, një sërë zgjedhjesh me version pwrshtatës/trim garantojnë zhdërvjellësi më të shtrenjtë.
Zona e karrocës së ngarkimit është e pakrahasueshme: në sajë të distancës së optimizuar mes harqeve të rrotave, ajo ofron një formë të gjerë dhe të rregullt, të projektuar për të future dhe puthitur rafte, shtrate të sheshta ose ndarëse, që mund të aplikohet me shumë lehtësi dhe siguri.

MOTORËT EURO 5

Më ekonomikë, më eko-miqësor, performancë më të mirë

Ducato është i disponueshëm me 4 motorë Euro 5+ në opcionet e fuqisë me 115, 130, 150 dhe 180 KF, që të jeni gjithnjë të sigurt për performancën që i përshtatet më mirë nevojave tuaja të transportit.

MultiJet II
Kjo është gjenerata e re e motorëve multixhet: një sistem inovativ ushqimi të karburantit me injeksione më të shpejta, i aftë për injeksione të shumfishta në sekuencë të shpejtë – deri në 8 për cikël – duke optimizuar djegien për

fuqi të shtuar dhe emetime ndotëse të reduktuara në minimum
nivele më të ulta zhurme.
Këta motorë janë edhe më të lehtë, me kapacitet të optimizuar, falë:

ndërtimit të tyre më të thjeshtë
komponentëve të optimizuar.
Të disponueshëm në opcionet e fuqisë me 115, 130 dhe 150 KF.

115 MultiJet Euro 5

Opcioni më ekonomik dhe ekologjik: i përsosur për mallra të lehta dhe të rënda, në udhëtime urbane të shkurtra dhe mesatare dhe esktra urbane.

Zhvendosja: 1956 cc
Fuqia maks.: 115 HP/85 kW at 3700 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 280 Nm at 1500 xhpm

– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me turbo dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I lehtë dhe ekonomik: vetëm 180 kg, për konsumit më të ulët të karburantit dhe kapacitet më të lartë të garantuar.
– Kuti shpejtësie me 5-shpejtësi.
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.

Shpejtësa maksimale: 138-148 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 6.4 -7.1 l/km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 166 – 182 g/km (në varësi të modelit dhe versionit)

130 MultiJet Euro 5

Fleksibilitet, ngarje e lehtë dhe përshpejtim optimal, edhe me ngarkesa të rënda: motori ideal për përdorim të shumëllojshëm në të gjitha rrethanat.

Zhvendosja: 2287 cc
Fuqia maks.: 130 HP/96 kW at 3600 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 320 Nm at 1800 xhpm

– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me turbo dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I disponueshëm me sistemin Start&Stop sipas kërkesës.
– Kosto të vazhdueshme më të ulta, performancë e shkëlqyer dhe produktivitet
– Emetime të ulta: sistem me RGSh/EGR (Riqarkullim i Gasit të Shkarkuar) valvul dhe Motor DC Motor për riqarkullim pjesor të gasrave të djegur.
– kuti manuale shpejtësie me 6 marshe.
- I disponueshëm edhe me kutinë e robotizuar të shpejtësisë Comfort-Matic
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.

Shpejtësa maksimale: 145-155 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 6.3 – 7.1 l/100km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 164-183 g/km (në varësi të modelit dhe versionit).

150 MultiJet Euro 5

Më shumë fuqi dhe më shumë xhiro për minutë për reagim të menjëhershëm dhe performancë mahnitëse, duke ofruar ekuilibrin optimal të fuqisë dhe konsumit të karburantit, së bashku me emetime të reduktuara.

Fuqia maks.: 148 HP/109 kW at 3600 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 350 Nm at 1500 xhpm

– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me kompresor turbo gjeometrik të ndryshueshëm dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I disponueshëm me sistemin Start&Stop sipas kërkesës.
– Emetime të ulta: sistem me RGSh/EGR (Riqarkullim i Gasit të Shkarkuar) valvul dhe Motor DC Motor për riqarkullim pjesor të gasrave të djegur të krahasueshëm me atë të 130 MultiJet
– kuti manuale shpejtësie me 6 marshe.
- I disponueshëm edhe me kutinë e robotizuar të shpejtësisë Comfort-Matic .
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.

Shpejtësa maksimale: 152-161 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 6.3 – 7.1 l/100km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 164-183 g/km (në varësi të modelit dhe versionit)

180 MultiJet Euro 5

Motori më i fuqishëm me katër cilindra në fushë, duke ofruar performancën më të lartë në kategorinë e tij. Fleksibilitet, rehati në ngarje, produktivitet, punim pa zhurmë, me mjaft fuqi për të gjitha përdorimet.

Zhvendosja: 2287 cc
Fuqia maks.: 148 HP/109 kW at 3600 xhpm
Xhiro maks. për minutë: 350 Nm at 1500 xhpm

– Injeksion direkt i kontrolluar elektronikisht Common Rail MultiJet II me kompresor turbo gjeometrik të ndryshueshëm dhe ndërftohës.
– Pistona me kanal ftohës për nivele më të larta të çiftit rrotullues.
– I disponueshëm me sistemin Start&Stop sipas kërkesës.
– Emetime të ulta: sistem me RGSh/EGR (Riqarkullim i Gasit të Shkarkuar) valvul dhe Motor DC Motor për riqarkullim pjesor të gasrave të djegur të krahasueshëm me atë të 130 MultiJet
– kuti manuale shpejtësie me 6 marshe.
- I disponueshëm edhe me kutinë e robotizuar të shpejtësisë Comfort-Matic .
– Shërbim i programuar çdo 48,000 km.

Shpejtësa maksimale: 155-171 km/h (në varësi të modelit dhe versionit)
Konsumi i NEDC: 7.6 – 8 l/100km (në varësi të modelit dhe versionit)
Emetimet e CO2: 200-210 g/km (në varësi të modelit dhe versionit)

EKONOMIK

Konsum i ulët dhe kosto të vazhdueshme të reduktuara

KONSUMI

Konsumin më të ulët në klasën e vet

Vetëm 6,3 l/100 km me 130 MultiJet Euro 5+ (interaks i shkurtër tavan standard tavan i ulët tavan 26q në cikle të kombinuara), për kursime rekord
– konsum 15% në ciklin e kombinuar me Start&Stop
Intervalet e shërbimit deri në 48.000km me motorët MultiJet II Euro 5 +
Cx – koeficient i penetrimit të ajrit – 0.31, një nga më të mirët në klasin e tij për performancë më të mirë dhe konsum më të pakët të energjisë

Treguesi i Ndërrimit të Marsheve

Sugjeron kur të ndërroni marshin për përdorim optimal të motorit, duke siguruar kursime të menjëhershme në aspektin e kostove.

START&STOP

Aparati që fik automatikisht motorin kurdo që automjeti ngadalësohet në trafik, kur marshi është vendosur në neutral.

Të gjitha funksionet që garantojnë rehati dhe siguri në makinë mbeten aktive (kontrolli i klimës, radio, fshirëset e xhamave). I disponueshëm në motorët MultiJet 130 dhe 150 HP.

KUTIA E SHPEJTËSISE COMFORT-MATIC

Efikasiteti i një marshi manual me rehatinë e atij automatik

Kuti e robotizuar automatike e shpejtësisë me 6 marshe plus indietro.

Përmirëson performancën
ul konsumin
e bën ngarjen më pak të lodhshme, veçanërisht në udhëtimet me trafik të rënduar
Çelësi UP e bën ngarjen edhe më të sigurtë, nëse automjeti është plotësisht i ngarkuar dhe po udhëton në terren të vështirë
Parandalon ndërrimin e gabuar të marsheve

Mund të shijoni zgjedhjen e tre mënyrave të operimit:

automatik për ngarje normale.
automatik UP për manovrimin e pjerrësive me ngarkesë të plotë.
manual për ngarje plotësisht të personalizuar.
për të garantuar efikasitet maksimal me ngarkesë të plotë ose tatëpjetë, përdorni çelësin UP, i cili optimizion ndërrimin e marsheve dhe ofron më shumë shtytje ose frenim të motorit në varësi të rrethanave.
*I disponueshëm në 130 MultiJet, 150 MultiJet dhe 180 MultiJet.

KOSTOT E MIRËMBAJTJES

Më pak rrezik do të thotë më shumë kohë dhe para e kursyer.
Ducato është projektuar për të minimizuar rrezikun e dëmtimit dhe për të rritur produktivitetin tuaj.

  • Kapakë të lartë fenerësh: pozicioni i tyre i ngritur i mbron nga dëmtimi në rast të goditjes aksidentale
  • Parakolp me tre pjesë: seksionet individuale mund të zëvendësohen lehtësisht në rast të ndonjë dëmtimi, me kosto më të ulta riparimi krahasuar me parakolpin me një pjesë.
Pershendetje, Si mund t'ju ndihmojmë?