Fiorino Van

SIGURI

Mbrojtje të plotë për ju dhe mallrat tuaja

ESC

KONTROLL ELEKTRONIK STABILITETI

  • Rivendos drejtueshmërinë dhe stabilitetin e ngarjes në rast rrëshqitjesh.
  • Me Hill-Holder/Kapësi i Kodrinave, një ndihmë e vlefshme për nisjen në ngjitje: aparati ofron automatikisht xhirot e nevojshme frenuese për të kontrolluar automjetin në një kodër.

TËRHEQJA

NGASHMËRI DHE SIGURI EDHE NË TERREN TË ASHPËR

Traction Plus është një ndihmë për ngarjen e makinës, që është gjithashtu i dobishëm për lëvizjen në kushtet e kontrollit të dobët:

sistemi ushtron veprim frenues në rrotën drejtuese me kontrollin më të ulët duke i transferuar xhirot në rrotën me më shumë kontroll;
sistemi mund të aktivizohet gjatë përshpejtimit me shpejtësi të ulët (maks 30 km/h) duke përdorur një buton në kruskot;
mbi këtë shpejtësi, sistemi funksionon si ESP për të garantuar stabilitet dhe siguri.

I disponueshëm vetëm në versionin Adventure, i projektuar veçanërisht për ata që duhet të manovrojnë në terrene të vështira gjatë punës, me:

  • goma të veçanta 15″ M+S
  • parakolp me mbrojtje të veshur me krom
  • ruajtës anësor më të lartë
  • ruajtës nën motor
  • amortizatorë të ngritur

JASTËKËT E AJRIT DHE RRIPAT E SIGURIMIT

PËR TË MBROJTUR SHOFERIN DHE PASAGJERËT

  • Rripa sigurimi me tre pika me aparat para tendosje dhe kufizues ngarkese.
  • 4 jastëk ajri: shoferi (sipas standardit), pasagjeri dhe anësor (me zgjedhje).

PJESA E PASAGJERIT

UDHËTONI NË QETËSI

  • Pjesa e papërkulshme e pasagjerit mbrohet nga zonat e parme dhe të pasme të defromimit, që përthithin energjinë e goditjes.
  • Rripat anësor mund të hiqen lehtë, duke minimizuar kostot e riparimit (në rast aksidenti), ndërsa parakoplet dhe prapakolet e bollshmet pa skaje të mprehta sigurojnë mbrojtje maksimale.

SISTEMI I FRENIMIT

PROJEKTUAR PËR TË OPTIMIZUAR EFIKASITETIN, KOHËZGJATJEN DHE SIGURINË

Përfshin:

  • Disk frenash të parme dhe pompë frenash të pasme
  • ABS me ShEF/EBD (Shpërndarës Elektronik Frenimi) dhe shpërndajre elektronike të forcës së frenimit midis rrotave të parme dhe të pasme për të parandaluar bllokimin e rrotave.